Project: Klapper

Ben je het ook zo zat om telkens door stapels rondslingerende papieren te moeten graven? Alle post die zich maar opstapelt in dat ene mandje, en ondertussen weet niemand meer waar belangrijke documenten zijn? De polissen van 2019 liggen er nog tussen, maar die van 2025… niemand weet waar ze gebleven zijn!

Tijd om orde te scheppen in de chaos met Project - Klapper! 🎯

Met Project - Klapper help ik je om je administratie weer op rolletjes te krijgen! In een afspraak van 1 tot 1,5 uur kom ik bij je thuis en gaan we samen aan de slag. We leggen een praktisch systeem aan waarmee je eenvoudig je administratie kunt blijven bijhouden. We zoeken de papieren uit die je niet meer nodig hebt en sorteren de belangrijke documenten, die we vervolgens netjes in een overzichtelijke map plaatsen.

Wat krijg je van mij:

  • Ik zorg voor een georganiseerde map met tabbladen, speciaal afgestemd op jouw situatie.
  • Je krijgt een duidelijke handleiding zodat je de administratie voortaan zelf eenvoudig op orde kunt houden.
  • Je hebt nu niet alleen je papieren op orde, maar ook de gemoedsrust die komt met overzicht en controle!

Waar werk ik?
Ik kom bij je thuis als je woont binnen een straal van 15 minuten van Venray. Woon je verder weg? Geen probleem! Voor de gemaakte kilometers buiten deze straal reken ik een vergoeding van €0,23 per kilometer.

Prijs voor deze service: €25
Voor slechts €25 krijg je 1 tot 1,5 uur van persoonlijke begeleiding, een op maat gemaakte administratie-oplossing en een handige handleiding om alles overzichtelijk te houden. Dat is alles wat je nodig hebt om je administratie weer in controle te hebben, zonder gedoe!

Heb je genoeg van de chaos en wil je je administratie eenvoudig en overzichtelijk houden? Boek dan nu Project - Klapper en ervaar zelf hoe lekker het is om je papieren op orde te hebben!